MİLAS RADYO GÖZLEM

İSTEKLERİNİZ için burayı tıklayın

FACEBOOK SAYFASI için burayı tıklayın

10 yorum:

  1. ümran karakaşmı ümram kırıkkaşmı nasıl bulacaz

    YanıtlaSil
  2. selamaleykum ben beçinde oturuyorum lakın radyonuz her yere yayın yapıyor bır beçınde ne radyodan ne çepden nede bılgısayardan dogru durus dınleyemıyoruz bunu bır ilgınemenızı rıca ederım yayın frekansınızda sorunlar varmı bılelım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. www.radyogozlem.net den online dinleyebiliyorsun yayında sorun yok

      Sil
  3. selam benyurtdisindan takpcinizim internet üzerinden nasil istek yapabilirim

    YanıtlaSil
  4. ben ergun ormanci sarkisini tum sevdiklerim icin istiyorum.

    YanıtlaSil
  5. Yayınları için çok teşekkürler. Zevkle dinlediğim bir radyo.

    YanıtlaSil
  6. RADYOLARIMIZ

    1980 öncesinde Uzun Dalga, Orta Dalga ve Kısa Dalga bantları kullanılıyordu. O dönem TRT ANKARA, TRT İSTANBUL, TRT İZMİR ve TRT ÇUKUROVA radyoları Uzun ve Orta Dalga bantlarını kullanırken, TÜRKİYE POLİS RADYOSU ve METEOROLOJİNİN SESİ RADYOSU Kısa Dalga bandını kullanıyordu. Yayınlar parazitli ve kalitesizdi. FM bandında ise TRT RADYO 3'den başka radyo kanalı yoktu. Şimdi bakıyorum da FM bandı olsun, internet ortamı olsun bütün radyolarımız cıvıl cıvıl. 1980 öncesini yaşamış biri olarak diyorum ki; Lütfen radyolarımızın kıymetini bilelim, bu cıvıl cıvıl sesleri yaşatmak için radyolarımıza reklam verelim.

    YanıtlaSil
  7. Toygar Işıklı soz oluru yayınlar mısınız

    YanıtlaSil
  8. İstek yapılıyormu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. RADYO GÖZLEM'den istekleriniz için aşağıdaki linki tıklayınız.

      http://www.radyogozlem.net/

      Sil


POPÜLER YAYINLAR


DOST SİTELER

Gitmek istediğiniz sitenin logosuna tıklayınız.











Antoloji


EMEĞE SAYGI

Bu site için harcadığım emeği saygı duymak istiyorsanız, bu sitede verilen bilgileri kendi sitelerinizde kullanırken
adresini kaynak gösteriniz.


Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı